L’Ajuntament d’Alacant i l’associació de Comerciants de Mercats Municipals d’Alacant presenten la campanya ‘El Rasca del Mercat’ per a fomentar i promocionar les compres en els establiments dels mercats, creada per a dinamitzar, reactivar i fomentar el consum local. La campanya dona inici el 16 de març i està previst que finalitze en deu dies.

Hi ha un total de 260 premis, que seran repartits en cupons de rasques que podran obtindre els ciutadans en realitzar les compres o consumir en els establiments dels nostres mercats que participen en aquesta promoció, fomentant així el comerç i premiant als seus clients per les compres. Aquesta setmana, comença el repartiment dels cupons, targetes-rasca amb multitud de productes, on la sostenibilitat i el producte de proximitat són els protagonistes.

En la presentació de la campanya sostenible han estat la regidora de Comerç i Hostaleria, Lidia López, juntament amb el president de l’associació de Comerciants en Mercats Municipals d’Alacant, Paco Alemañ, que van donar a conéixer la campanya promocional sota el lema ‘Celebra el Dia del Pare amb 260 premis tan sostenibles com els nostres mercats’.

La regidora de Comerç ha posat en valor “la qualitat i els productes que es venen en els mercats municipals, i animat a comprar en el nostre comerç local, que és un dels principals motors econòmics de la nostra ciutat, ells ofereixen una atenció personalitzada, i creen una xarxa de vincles interpersonals que van més enllà d’una simple relació comercial per la proximitat i proximitat”.

D’aquesta manera, L’Associació de comerciants en Mercats d’Alacant, pretén reivindicar la importància del comerç local com a model sostenible i de proximitat, que fomenta l’economia circular i contribueix al desenvolupament local. “Si volem caminar cap als objectius de l’agenda 2030, per un món més just i sostenible, el comerç local i per descomptat els nostres mercats municipals són, sens dubte, la millor opció” ha assenyalat el seu president, Paco Alemañ.

En la iniciativa col·laboren també la Federació Va unir Gremial i Hervas Rivas Seguros S.L, i van estar abrigallant la presenetación la vicepresidenta d’Unió Gremial, Vanessa Cardenas, i la cap del servei territorial de comerç, artesania, i consum d’Alacant de la Conselleria, Pilar Santos

L’edil de Comerç, ha explicat que “aquesta és una campanya important amb la qual volem incentivar les compres i fomentar l’hàbit d’accedir als nostres mercats per a comprar els productes i aliments de primer nivell i fomentar un model sostenible”. Així com el president Paco Alemañ va incidir en què “els 260 premis que es regalaran són productes sostenibles i reutilitzables, la campanya estem segurs que serà molt positiva per als nostres mercats i tindrà molt bon acolliment entre els ciutadans”.

Concretament els regals són borses de cotó amb el lema ‘Jo compre en el Mercat’, carros de la compra – Comerç Brutal- de Unió Gremial, motxilles i botelles esportives, tasses de desdejuni, entre altres. Així mateix es podrà obtindre un pernil ibèric d’un dels nostres llocs posant en valor els fantàstics productes del Mercat.

L’edil Lidia López ha afegit que aquesta promoció es veu reforçada amb la campanya impulsada per l’Ajuntament d’Alacant per a secundar i promocionar al sector comercial local de la nostra ciutat, que amb el lema ‘El millor per a Papa en el teu comerç Local, perquè el meu Pare és el millor’ s’ha llançat en els mitjans de comunicació i les xarxes socials. Amb ella l’àrea de Comerç aposta per incentivar a realitzar les compres a les botigues de proximitat i els establiments de barri reivindicant la importància del nostre comerç tradicional.